Прирізання та притирання клапанних сідел

В ході діагностування авто багато автолюбителів першим ділом просять працівників автосервісу виміряти ступінь стиснення в камері згорання двигуна. Чим вище цей показник, тим краще стан шатунно- поршневої групи. Хоча на рівень компресії робить свій вплив і стан головки блоку циліндрів, а зокрема те, наскільки герметично клапани закривають просвіти. Чим краще клапан притертий до посадкового гнізда, тим краще він утримує компресію.
Часом після капітального ремонту мотора помічають, що тиск в камері згоряння не досягає необхідного значення. Це цілком може бути обумовлено поганим приляганням впускних і випускних клапанів або повної відсутності прилягання на ділянці клапан-сідло. Для цього потрібно прирізати сідла клапанів, та притирати їх. Таке прирізання сідел забезпечує правильну геометрію сідла та рівномірне прилягання до нього клапана. Прирізання клапанних сідел також забезпечує клапан від завчасного виходу з ладу (наприклад прогорання) та продовжує правильну роботу ГБЦ.